Συχνές Ερωτήσεις

Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ΕΛΤΑ Κούριερ σύμφωνα με τους όρους που ορίζει η E-HUT. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί διαφορετικό τρόπο αποστολής θα πρέπει να γίνεται κατόπιν επικοινωνίας.

Σε πόσες μέρες ολοκληρώνεται η παραγγελία μου;

Η χρονική διάρκεια ορίζεται σύμφωνα με το πεδίο «Διαθεσιμότητα», το οποίο μπορείτε να δείτε στη σελίδα του κάθε προϊόντος. Τα περισσότερα προϊόντα μας είναι κατόπιν παραγγελίας και η διεκπεραίωση διαρκεί 4-10 εργάσιμες ημέρες, από τη στιγμή της επιβεβαίωσης και της εξόφλησης της παραγγελίας.

Πώς παρακαλουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορείτε να τη δείτε από την «Παρακολούθηση Παραγγελίας» ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 215 215 1618 και στο 215 215 1619 ώστε να ενημερωθείτε με τον αριθμό αποστολής.

Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι, δεν χρειάζεστε να έχετε λογαριασμό στο κατάστημά μας για να κάνετε την παραγγελία σας. Μπορείτε να παραγγείλετε ως επισκέπτης, συμπληρώνοντας μόνο τα απαιτούμενα πεδία.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας με τους εξής απλούς τρόπους!

  • Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο ehut.gr
  • Με τηλεφωνική παραγγελία στο 215 215 1618 ή στο 215 215 1619 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 18:00 και Σάββατο από τις 10:00 έως τις 13:00

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σας καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σας
• να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam)

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλεφωνικά στο 215 215 1618 ή στο 215 215 1619 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 18:00 και Σάββατο από τις 10:00 έως τις 13:00
  • Μέσω email στο info@ehut.gr
  • Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Κατά την παροχή προϊόντων / υπηρεσιών ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της συμφωνηθείσας παραγγελίας, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας στον προμηθευτή το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσει την βούλησή του για υπαναχώρηση εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεσή του από τον προμηθευτή, όπως λόγου χάρη με ηλεκτρονική επιστολή (άρθρα 4 § 10 και 11 Ν. 2251/1994 και 3ζ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013).

Ο καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει τα προς επιστροφή αγαθά εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην επιχείρηση την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος αναγράφονται στην σελίδα από την οποία προκύπτει και η αγορά του, επιπλέον αναγράφονται στην συκευασία με ευκρινή τρόπο ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον αγοραστή να ελέγξει την εγκυρότητα χωρίς να προβεί στο άνοιγμα της συσκευασίας. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η E-HUT για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η E-HUT.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
Προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones).

Γλώσσες μενου: Οι περισσότερες συσκευές μας είναι εισαγωγής από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που σημαίνει ότι μπορεί κάποιες να μην έχουν εγκατεστημένη την ελληνική γλώσσα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την παραγγελία σας για να σας ενημερώσουμε για την γλώσσα.

Σχετικά με την εγγύηση;

  • Η περίοδος εγγύησης ισχύει από την ημερομηνία αγοράς από τον πρώτο πελάτη και είναι μεταβιβάσιμη μόνο μεταξύ τελικών καταναλωτών. Η διάρκεια αυτής ορίζεται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία, δηλαδή 1 ή 2 έτη για προϊόντα που εισάγει η εταιρία όπως κινητά τηλέφωνα και λοιπά είδη. Τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (μπαταρίες) συνοδεύονται από εγγύηση 6 μηνών. Ως αποδεικτικό εγγύησης είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς του προϊόντος.
  • Αντικατάσταση γίνεται μόνο εάν το προϊόν παρουσιάσει δυσλειτουργία εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς (D.O.A. = Dead On Arrival) και μετά από έλεγχο κριθεί μη επισκευάσιμο. Σε περίπτωση αντικατάστασης του είδους με άλλο, αυτή πραγματοποιείται σύμφωνα με την τρέχουσα εμπορική αξία του προϊόντος.
  • Τα έξοδα αποστολής προς την εταιρία επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ η επιστροφή του είδους προς τον πελάτη είναι δωρεάν (εφ’ όσον επιβεβαιωθεί η βλάβη, διαφορετικά το κόστος μεταφορικών χρεώνεται στον πελάτη). Σε περίπτωση D.O.A., τα έξοδα αποστολής και επιστροφής είναι δωρεάν.
  • Ο ελάχιστος απαιτούμενος χρόνος ελέγχου είναι 10 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση παραγγελίας ανταλλακτικού τότε ο μέγιστος χρόνος για την επισκευή είναι μέχρι 30 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που ο χρόνος επισκευής ξεπεράσει τις 40 εργάσιμες ημέρες τότε θα γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Η εγγύηση καλύπτει βλάβες βάσει των όρων που θέτει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Περιπτώσεις όπως πτώση ή υγρασία ή γενικότερα βλάβη από αμέλεια ή εσφαλμένο χειρισμό που προκλήθηκε από υπαιτιότητα του χρήστη καθιστά το προϊόν ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Επίσης, άκυρη θεωρείται η εγγύηση όταν μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα προβούν σε αλλαγές ή και επισκευές.
  • Ο τεχνικός έλεγχος είναι δωρεάν (όταν το προϊόν είναι αγορασμένο από την εταιρία μας, σύφωνα με το παραστατικό αγοράς). Εξαιρούνται περιπτώσεις εκτός εγγύησης όπου το κόστος τεχνικού ελέγχου είναι 10 €.
  • Για συσκευές κινητά και tablets, ο πελάτης αποκλειστικά φέρει την ευθύνη προστασίας των δεδομένων του (backup). Σε περίπτωση, που ο πελάτης δεν έχει κάνει backup ενημερώνει την εταιρία, διαφορετικά η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη απώλειας δεδομένων.
  • Κινητά τηλέφωνα, tablets, υπολογιστές που αποστέλλονται για τεχνικό έλεγχο ή service και έχουν κωδικούς κλειδώματος θα αποστέλλονται πίσω στον αποστολέα και η χρέωση μεταφορικών θα επιβαρύνει τον αποστολέα.
  • Η εταιρία δε φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχόν απώλεια κάρτας sim, μνήμης micro-sd, θηκών προστασίας και προστατευτικών οθόνης.
  • Συσκευές που δεν ζητούνται εντός 120 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στο τεχνικό μας τμήμα , θα δίνονται προς ανακύκλωση χωρίς περαιτέρω όχληση.